Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

6 Jun 2011

Mulakan hari dengan oat

Salam sejahtera  semua...

Pagi  ni saya  breakfast  dengan: Total kalori intake  dah  capai 219.50 kalori.

1 sachet Nesvita 3 in 1 Oat keluaran Nestle.  119  kalori .( kanan  atas ).
15 biji  anggur  hijau. 54 kalori
1 biji kiwi  46.50 kalori

Harap  ia  boleh  tahan lapar.






Saya  sekarang  sedang  mencari  minuman  yang boleh  bagi saya  tahan  lapar. Sebelum  ini  saya  mesti  makan  5 kali  paling  kurang dalam  satu hari. Kalau kira  kalori  mesti  hampir  1200 dan  kadang-kadang  mencecah  jugak  1600 kalau  ikut  kira-kira  sayalah.

Kandungan  Nutrisi  :



So  sekarang  saya  cuba  nak kurangkan pengambilan  makanan  dan  seterusnya  boleh  kurangkan kalori . Workout  saya  kekalkan  seperti  biasa 4 - 5 x seminggu   selama 1- 1.5 jam  sahaja.

Berat saya  masih  lagi  berputar di nombor  yang  sama  sejak  2 bulan  lalu. 61.00KG !!!!!!

Betapa  susah nyer  nak  merasa  berada  di angka 5X.XX kg  tu....

2 ulasan:

  1. rajinya kira2 semua ni ... ish ish

    BalasPadam
  2. semangat nak kurus tengah membara he he ntah betul ntah tidak ni..

    BalasPadam