Sahabat

http://www.mybannermaker.com

29 Jun 2011

Berbaloi ke makan durian RM70 sebijik


Isi  durian memang mengiurkan...

Musim  durian  datang lagi
kiri  kanan jalan   berlonggok-longgok
sampai kat office pun sibuk cakap pasal durian
nasib baik  tak  bawak durian masuk dalam  office

Saya biasa dengar durian jenis durian kampung, durian perak ,durian johor atau durian Siam je
kalau gred pulak  biasa nyer D24 , D2 je
Durian Kunyit  , Raja Musang baru  je tau 

Tapi  harga durian kunyit = RM 70.00 sebijik baru hari ni  saya  tau..
itupun  bila baca kosmo  semalam punya
huhh.... dahsyat nyer  harga  durian sekarang  kan!!!!

tapi,

korang rase-rase

BERBALOI  KE  MAKAN DURIAN  RM70  SEBIJIK TU ?????

7 ulasan:

  1. pernah beli duyan mahal, xberbaloi bila rasanya lebih kurang.
    kalau ada duyan kampung sedara mara baka baik, tu baru puas ati.

    -dah xleh mkn duyan, tangkap sendi sbb diabetes

    BalasPadam
  2. sy pun rase mcm x berbaloi je mkn kalau hg mcm tu..durian kampung dh cukup best bg saya

    Durian mmg x boleh mkn byk2 , selain sakit badan pun cepat naik

    BalasPadam
  3. berbaloi .. sbb lain rasanya durian mahal ni.. isinya kalau gigit tenggelam gigi .. manis ,lemak tk terkata ..tp tk ler bee beli sampai rm70 tuk sebiji , saya pernah beli rm40 tuk sebiji puas hati lah ...

    BalasPadam
  4. ada yg RM100 sebijik.....nasib baik akak xsuka durian...

    BalasPadam
  5. perrggh , tapi memang ada pun.. beli time musim murah sikit... kalau tak musim... mau melambung harga..

    BalasPadam
  6. Bee, kalau mmmg peminat tegar tu mesti belasah je kan..janji puas hati

    NzA, eh x suka durian ke...mesti x kisah sgt hg dia brape ek..

    Zik ,thanx dtg singgah..ye la kan..bila time murah tu x terasa sgt..

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam