Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

29 Jun 2011

Lemak tepu yang telah cair

Malam tadi , saya  timbang lagi  untuk rekodkan berat  terkini...


07.12.2010  - 67.50 kg 
28.06.2011  - 59.80 kg

Total  lost - 7.70kg

Woww...macam  mimpi   bila  tengok  angka  5 kat  depan  tu.....
Yes  yes  ...I  did  it....I  did  it....

dengan ketinggian hanya 157cm,

 dan  BMI = 24.26 saya sudah  berada  di range  NORMAL WEIGHT 
Lepas ni kena  maintain dan slow-slow  turunkan berat  sehingga 55kg

5  More  KG  to  Go


Thanks to my  Hb & Kids yang tak  jemu2  bagi semangat untuk saya kembali aktif  & sihat :)

7 ulasan:

  1. sy masih 15 kg lagi nk capai anggaran berat ideal. siksa... tapi mesti usaha jugak :)

    BalasPadam
  2. saya dah lama tak timbang berat badan ni...entah berapa lah beratnya,makan laju aje....tahniahlah sebab berjaya turunkan,bukan mudah nak buat cam ni

    Gambar baby sulung Aida gadis melayu dan Saiful Nizam pembaca berita TV3
    Kenali peserta akhir Imam muda 2

    BalasPadam
  3. Aku ..
    slow-slow jaga makan dan konsisten dgn senaman..
    elakkan gula dan minum banyak air putih..insyaallah mesti nampak perubahan..:)

    Ct..
    sy dulu mcm tu ...mkn x beringat sgt..
    x pe...slow slow jaga makan lepas ni , mesti dapat tu..org muda, kadar metabolisma tinggi lagi..

    BalasPadam
  4. wah...tahniah...teruskan usha.

    BalasPadam
  5. NzA,
    t'ma kasih...harap2 bulan puasa turun lg..:)

    BalasPadam
  6. wow cepatnya .. penangan VCO kah ?

    BalasPadam
  7. bee.. memang VCO membantu tau...boleh amalkan selalu ...

    BalasPadam