Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

24 Jun 2011

Update kalori burn

Setelah hampir seminggu tak pergi  gym , hanya buat aerobik  manja2  ikut  VCD  kat rumah je..Lagipun schedule  kena  tukar  untuk  kepentingan  anak-anak dan mama. Mulai dari sekarang saya  plan  pergi  gym  pada  hujung minggu dan juga jumaat malam  aje.Cukup la  3x seminggu pergi  gym  dan selebihnya bergantung kepada tahap kerajinan diri...

 menu makan saya hari ni...

Breakfast : Nestum Nesvita +  dark choclate( 4 bar )

Sebelum Lunch : 1 biji epal dan  lg dark choc. 1 packet.( ntah kenapa suka sgt makan choc. skrg )

Lunch : Roti telur dengan kuah kari  ikan

Dinner  : meehoon  goreng  1/2 pingggan + 2 biji karipap sardin ( byk betul makan kan)

workout  : Hari ni saya  hanya menggunakan  cross trainer selam 1 jam dan  berjaya  bakar  kalori sebanyak 550 kalori. ** wat slow slow  je ni**

Tadi masa  saya timbang  ada sikit turun  berat  tapi  saya  nak tunggu  lg  skt sebelum tukar  ticker tu...

Semangat  dan makin bersemangat untuk teruskan workout....

1 ulasan:

  1. Wahhhh...baguss nyer.....aduhh..susah kan nak kurursssss

    BalasPadam