Sahabat

http://www.mybannermaker.com

8 Okt 2011

mood santai sudah datang

Pagi ni cuaca  amat bagus.

Dan pagi ni  juga tetiba  didatangi  mood untuk bersantai pulak.

Terbayang kalau lah ketika ini......(# sambil pejam mata ni #)

Berada di hadapan kolam renang di sebuah hotel
Berada di tepi pantai dengan tiupan angin bayu yang sepoi-sepoi
Berada di tepi  beranda hotel di  kawasan tanah tinggi
Berada di  spa dan  sedang dimassage satu badan
Kulit wajah pula dibelai oleh tangan yang lembut......

Oh alangkah indah nyer...ehmmm...

Kalaulah hubby  tak  sibuk mahu je  ambik cuti sekarang dan balik pack  barang lalu menuju ke sebuah destinasi....

yang  sejuk , nyaman dengan udara segar , jauh dari suasana bising  dan  makanan yang besttt.......

Cameron?
Genting?
Sabah?
Hanoi?
Bali?
Korea?
Jepun?

.............

2 ulasan:

  1. klu bab makan angin nie mana tempat pun ok..janji tenang..:)

    BalasPadam
  2. Setuju sgt tu..:)
    janji tenang kan.

    BalasPadam