Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

16 Jun 2010

Bengang , marah dan bengkek...

Entah mengapa  hari  ni, mood  aku  kurang  ngam  skit.Rasa  macam  nak  marah  orang  je..Mungkinkah  pasal  x cukup  tido  malam  tadi atau  pepagi  dah  menyampah  dengan  perangai satu  minah  ni yang  ala-ala  x puas hati  atau  dengki  kat  aku..Kalau  tak  disebabkan  aku  keje  kat  bhagian HR, tak  mau  aku  senyum  kat  orang  ari  ni.. 

Malam  tadi memang  x boleh  nak  lelap  mata  dengan  secukup  nyer  pasal  semalam  aku  dah  over  dose  coffee. Pukul  3.00  pagi  baru  mata  boleh  lelap itupun  ada lagi  gangguan , salakan  anjing pulak  di  subuh  hari.Nasib  baik  tak  terlewat  datang  keje kalau  tak  lagi  haru kena  tolak  gaji.

Satu  minah  ni  memang  aku  perasan  dah  lama  simpan  perasaan  tak  puas  hati  kat  aku. Tak  faham  aku  apasal  lah  dia  tu  dengki  sangat.Aku  tak  pernah  kacau  dia  pun tapi  yang  pasti dia  suka  benor  menyibuk  pasal  aku. Huhh...menyampah  tahap  gaban  dah  aku   dengan  dia  nih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan