Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

12 Mei 2011

Buat masa  sekarang  saya  tidak  mempunyai  mood yang  baik  untuk  update  kilo.Saya  dah  tidak  berminat  untuk  timbang  sebab  saya  punya  timbangan  masih  di  angka  yang  sama.

Saya  akui  berat  susah  untuk  turun  apabila  saya  sudah tidak  mencatu  makan  seperti  sebelum  ini.

Sekarang, saya  telah  makan  semua  jenis  makanan  termasuk  fast  food  yang  selama  ini  saya  memang  pantang  spt  Pizza, Ayam KFC , Makanan  Mc Donald, makanan  Arab   dan  juga  ais.

Mungkin  sebab  saya  sudah  lama  pantang makanan2  ini  menyebabkan  saya  sukar  untuk  menolak nya  apabila  sudah  berada  di depan  mata. Huhhh ...tak  tahan  godaan!!!  chehhhht....

Tetapi  walaupun  saya  sudah makan  semua  jenis  makanan  termasuk  hidangan  nasi sewaktu  dinner, saya  akan  pastikan  berat  saya  tidak akan  bertambah  seperti  sebelum  ini. Harap2  kawalan  kalori  makanan  yang  saya  amalkan  sekarang  dapat  membantu  saya  mengawal  berat  badan  supaya  tidak  lagi menjadi  naik seperti  sebelum  ini. 

Berat  sekarang : 61  kg  lagi...masih  jauh  untuk  capai  berat  idamannn       50kg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan