Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

4 Feb 2011

balik kampung punya pasal...

cuti  raya  cina  yang panjang, kami sefamili  telah balik  kampung di Tengganu. Kalau dah  balik  kg  tu, mesti semua  boleh  faham  betapa  meriah nyer  agenda  makan2  bila  dah  semua  berkumpul kannnn...

saya  memang  dah awal2  lg  risau  dengan diet  saya .boleh  tahan  ke  tidak  nih.....hubby  cakap, time  balik  kg  ni, jgn la  nak  kawal   sgt  makan sbb kita  bukan  selalu  balik  dan  dapat  rasa  makanan  faveret  zaman budak2  tu..(isssshhhhh.....bukan  nak  bg  semangat  tapi suruh  lemah  semangat  ni!!!)

Pagi  hari  pertama  sampai  kat  kg, saya  cuba  lg  kawal  diri. tapi  bila  hubby  ajak  pg  beli  nasi  dagang, nasi lemak  dan  apam  berkuah kat  kedai  yg  agak  tersohor  di  bandar KT,   ttiba  air  liur  saya kecur...

Uols  tau  betapa  seksa  nyer  saya  melawan  nafsu  makan   bila  semua  makanan  yg  beshhhh   ada  kat  depan  mata...adoiii  la.....pewutt  kuuuuu..

bersambung........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan