Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

1 Feb 2011

Semalam, selepas  anak2  makan malam, saya dan hubby  terus  berdesut  pg gym. memandangkan  cuti CNY  kali  ni  kami  balik  kg, jadi  saya  kena  semakin  rajin  pg  gym. selepas  balik  kg  yang paling  saya  risau  dan  takut  adalah  badan  saya  akan  naik  balik.saya  dah  rasa  betapa  peritnya  nak  turunkan  walaupun  1 kg saje..
Planning  saya,  saya  akan  teruskan  cara  saya  tak  nak  sentuh  nasi  dan  apa2 mee .cuba elak  karbohidrat  semampu  yang  boleh. kekalkan  minum  air putih  atau  chinese tea paling kurang 3 litre  1 hari.

Target  saya  paling  kurang saya  dapat  turunkan 2 kg  satu  bulan  dengan  senaman  yang  konsisten. Sekiranya  masih  juga  tidak  turun, saya  kan  cuba  ambil  supplement  atau  minuman yang dapat  membantu  saya  dalam  mengurangkan  lemak2  degil  di badan  saya  ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan