Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

7 Jan 2011

kalori ..kalori oh kalori

Saya  rasa  sedikit  upset  dengan  penurunan berat saya dalam tempoh sebulan saya mula berdiet. Berat saya memeang susah  nak turun  tapi  cepat  dan  senang sekali  nak naik. Inilah yang kadang 2 buat  saya hampir putus  asa.

Saya adah kurangkan mkn nasi, 1 minggu 3 kali je itupun dalam kuantiti yang dikawal.

Saya  banyak makan buah  dan selalu  ambik sup sayur  sahaja.

Saya  hanya  minum air  kosong  dan teh herbalife  sahaja. satu  hari paling kurang 2 liter.

Saya  amallkan makan jagung rebus  paling kurang 3x seminggu.

Waktu malam , saya elakkan makan yang  berat2.

Berat yang turun , hanya 1 kg.................

Bulan  baru , saya tambah lg dengan senaman  yang bersungguh-sungguh...tungguuuu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan