Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

11 Jan 2011

Gembiranya........

Hai  kawan2........

Saya  sungguh  teruja apabila  berat saya  telah  turunnnnnnn  1kg  dalam  masa  1  minggu.

Rasa  macam  tak percaya  jugak  tau  tapi  memang  betul  sampai  saya  timbang  4  kali woooo..

Sejak  saya  masuk  fitness  centre , saya  memang  elak untuk  timbang sebab  saya  takut kecewa dan  memberi kesan  kepada  kerajinan  saya. Tapi  semalam  saya  tak  boleh  tahan, so  saya  timbang  aje.
Bila  hubby  cakap  dia  dah  turun  2kg, saya  lagi la  xcited  nak  tahu berapa  dah  saya  lost  weight.

Bila  angka  kuar  65.40 , saya  tekan2  lg  kaki  kat penimbang  tu, mana tau  kot2  angka  akan  bertambah   lg  ke  kan...tapi  itulah  yang  pasti  berat  saya  dah  turun 1kg. Masa  mula2 register, berat  saya 66.40kg.

So, teruskan  usaha  mencapai  target >>>>>>>>>>>>55kg...huhhhhh....banyak  lg tu!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan