Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

7 Jan 2011

Aku dan Gym..part 2

Semalam , lepas  ambik anak dari sekolah petang dan nursery  saya cepat-cepat  bersiap  untuk  pergi gym,ala  ala  tak  sabar sikit he  he... Satu  minggu  saya  target  3 - 4  kali  je  pergi, Harap-harap  dengan usaha yang bersungguh2 di sana akan dapat   result  yang  cunnn  nanti ..

Cerita pasal penimbang....


Setiap kali  masuk ke gym tu, mata  saya mesti  akan terpandang penimbang  itu...Teringin  nak  timbang tapi  takut  tengok   resultnya...dugaan  yang  perit  bagi saya..dulu  kat  rumah  saya  timbang  2, 3x  satu  hari  sampai  saya  bergaduh  dengan  mesin  penimbang tu  sebab  selalu  tunjuk  angka  yang  SALAH  bagi  saya.At  last  saya  simpan  dalam  stor  di  tempat  yang   paling  hujung...sudah  hampir  6  bulan  saya  tak  timbang  berat  badan dan paling  latest  saya  timbang  ketika  buat  medicak  check  up  07.12.2010 , berat  saya  67.50kg.

Malam  tadi saya  cuba  tahan dari  mendekati  mesin  itu...
Firstly , saya  pg  guna  bicycle  yang  paling  jauh  di hujung  dinding ,

kemudian , saya  gunakan  treadmill  yang  juga  jauh  dari  mesin  itu

Mesin ketiga  saya , Norditrack  yang berada  di sebelah  penimbang !!!!! bayangkan  besarnya  dugaan  saya....

Akhirnya  selepas  selesai  membuang  kalori  320kj  dan  ketika  membuka  kasut, saya jeling  lagi ke alat  itu dan  tanpa  dapat  dikawal  kaki  saya  telah  menaikinya....dan  akhirnya  angka  pun  keluar ...Huhhhhh....kenapa  masih  lagi  nak  jadi  musuh  saya??????   66.40kg  lagi.

Azam  bertambah  kuat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan