Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

20 Apr 2011

Sudah ada perbezaan inci..

Hi  uols.... saya  nak  update  berat  yang terkini....seperti  yang  dilihat  pada  ticker  tu, skrg  saya  punya  berat  sudah  mencapai  61 kg...sudah  6.5 kg  berjaya  saya  buang  dan  harap2 nye  lemak-lemak  itu  tidak  akan  menghampiri  diriku  lagi....ewwahhh....banyak  hepi  sekarang lol...

Tapi, perjuangan  perlu  diteruskan  lagi,
semangat  mesti  ditambah lagi ....untuk  mencapai  target  idaman....

Target  idaman  saya  adalah  50kg  tetapi  kalau  dapat  cecah  53  kg  saya  bersyukurrrrrrrr  yg amat...

Chaiyok  chaiyok......

Perbezaan nya  :

1.  Ya  yg  pasti ,  saya rasa  badan  saya  ringan  sgt berbanding  dolu-dolu  tu. Bila  naik tangga  sudah  
      kurang mengah.
2.   Baju -baju  sudah  banyak  yg  rasa  agak  longgar , terutamanya  tang punggung, perut, lengan dan dada.
3.   Saya  sudah  berani  pakai  seluar  slack.
4.   Pinggang  sudah  kurang  inci  dari  34  ke  30  inci....best  sgtttt..

Byk  sebenarnya yang berbeza  ttp  saya  tak  nak  syok  sendiri ...apa  yang penting , tanam  azam  yang cukup  kuat  untuk  mencapai  target  idaman.

Kalau  hendak  seribu  daya......inilah  motto  saya  sekarang.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan