Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

7 Ogo 2010

Weekend day...

Hujung minggu last sebelum berpuasa. Banyak betul rancangan nak buat ari ni, tak tau boleh jalan smua tak ataupun smua tak jalan hu huh hu...

Pagi-pagi lagi eh tak lah pagi benor, saya ada terima col dari sky net pasal satu kotak parcel leakage. So kena pg cek kt sana dulu nak konfirm boleh terima ke tak. Lepas terima col terus kuar suara tarzan kerah anak2 smua mandi dan bersiap. Hujung minggu beselah budak2 ni tak de nyer nak mandi awal. smua suka golek2 depang TV dengan x mandi.



Sampai kat Sky net , terus pg cek barang. Kenapa boleh jadi leakage nih??? Rupa-rupanya, kebocoran sudah dekenalpasti disebabkan oleh penutup botol yang tidak ketat dn kemas. 2 botol yang dah kuar isi.Abih melekit-lekit kat botol yg lain. Tapi syukur alhamdulillah, apabila mendapat feedback yang positif dari En Abdullah , Tauke Suriamas.Memang bagus sekali tindakan belaiu yang amat mementingkan kepuasan pelanggan dan pengguna. Beliau akan menghantar gantian 2 botol lagi. Alhamdulillah...semoga akan mendapat keberkatan dan diberi kemudahan oleh Allah atas semua urusan nanti. Insyaalah.

Produk  dah ada , macamane  mau  jual????  MAcamane  nak  bgtahu  orang  pasal  produk  kita?  langkah  seterusnya...Promosi  Produk!!!!!!!!! Mesti  buat  betul2  nih. Semoga  berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan