Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

24 Sep 2011

Sunyi nyer kat gym

Mood  raya  belum  abis  lagi , kunjung -berkunjung  masih  sakan lagi, Siang malam  ade je tetamu  yang datang jadi  ramai  yang  terlepas  aktiviti  rutin  harian   mereka  sebelum  ni.Lagipun  raya  2x  je  setahun  dan  raya  aidilfitri  ni  hanya  sekali je setahun jadi  mesti  meraikannya  dengan  sebaik  mungkin....

Suasana  gym yg sunyi......


Memandangkan  suasana  gym  yang agak  lengang, saya sempat  snap photo  untuk  share apa  alat  yang  biasa  saya  guna ketika  pergi  gym.Gym  ni ada  dua  bahagian, satu  bahagian  dengan peralatan  gym  dan  satu  lagi  aerobik  floor untuk buat aerobik dan jamming.Tapi   entry  ni  saya fokuskan  kan kat  bahagian gym  saje  sebab saya memang suka  duk  kat  area  ni  aje....low  profile.............

Jom  intai  apa  alat yang best kat sini !!!

stationery  bike dan macam2 nama org bagi  tp sy panggil basikal je.
hari  malas saya guna  ini je  sambil  baca2 majalah atau layan  ipad. Relax  je guna alat ni janji berpeluh.

alat  ni bagus  untuk toning.
Lepas buat  latihan kardio, saya akan guna alat ni paling lama pun 10 minit je..
Penting  tak  nak  bagi geleber sana  sini..:)


x ingat alat ni nama apa tp guna untuk buat sit up.
kalau rajin guna alat ni, perut pun  boleh  maintain.......

cross  trainer
alat  faveret ni sbb cepat  bakar  kalori


Saya  lupa  nak  snap scale.Ada 2  scale  kat sini tau satu  digital  dan  satu lagi yang biasa tu tapi memang yang berkualiti punye.Memang  scale2  tu amat berguna  kat sini itu  pasal  x  cukup kalau letak satu  je.. he3x....

wokeh..selamat bersenam 
Badan  sihat  otak  cergas  pergerakan pun tak terbatas...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan