Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

4 Dis 2010

Skincare Set Sendayu Tinggi

Setelah  mengalami  masalah  kulit  muka  yang  agak  teruk , saya  telah  nekad  untuk  bertukar  produk yang  asal  ke  set  Sendayu  Tinggi.Semalam  saya sudah  beli  set  percubaan untuk  Collagen  series (  berwarna  merah ) yang  mengandungi  Cleansing Milk , Toner , Concentrated  Serum dan Whitening Collagen & Pigmentation Cream. Concentrated  Serum  dan Whitening Collagen & Pigmentation Cream  dipakai pada waktu  malam sahaja. Untuk  siang  hari  saya  masih  teruskan  krim  pelembab Olay Total  Effect  dengan  Vital Cream dari CNI  sebagai  foundation memandangkan  saya  masih  mempunyai  stok yang  masih  banyak  lagi. Saya  bercadang  apabila  stok  dah  habis, saya  akan  bertukar  ke  soathing  cream  dan sunblock  cream  dari  sendayu  Tinggi   sekiranya  kulit  saya  sesuai  dengan  set  yang  saya  pakai  sekarang. Malam  tadi  saya  dah start  pakai dan  pagi  tadi  saya  rasa  kulit  muka  saya rasa  ok  je.Saya  amat  berharap  set  ini  sesuai  dengan  kulit  muka  saya..insyaallah.Lagipun dari  segi  harga memang  ok .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan