Sahabat

http://www.mybannermaker.com

16 Jun 2013

Recycle recycle

Projek cuti sekolah anak sulung..

Along : Mama, cikgu ade suruh buat projek  recycle barang- barang terbuang untuk cuti kali ni
Mama : buat la..
Along : Mama bagi la idea, along takde idea ni
Mama : la...along yang sekolah kan..
Along : Along tak tau nak buat ape, along tak reti dan tak kretif la mama..
Mama : cari la idea kat internet dulu

Along : Lampu lantern , bekas alatulis, bla bla...... yang mane ok ni mama
Mama: terpulang la mane yang  senang buat
Along : jom la buat sama-sama, along tak pandai ni...

Pernah tak berada dalam situasi macam ni? Projek sekolah anak menjadi projek sekolah mak dan ayah. Semua kena tolong buat dari A to Z. Kala tak support memang tak jalan la projek semua tu.

Setelah beberapa kali revised dan amend, akhirnya berjaya jugak submit projek on time.

Bunga dari botol plastik air mineral dan lilin sebagai nilai tambah.




Tadaaaaaaaaa.....

     
        

  
    
    

  Not bad kan....:)


    




           




Tiada ulasan:

Catat Ulasan