Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

24 Jul 2012

Bukak puasa kami yang simple

Salam semua,

Hari ni saya cuti ambik emergency leave sebab anak kecik saya demam panas. Dah masuk hari ketiga , harap nyer tak lah berpanjangan. Nampak dah makin baik pun. Kalau dah dengar suara gurau dan gaduh sesama sendiri tu dah kira makin baik la kan. Kalau diam dan baring tu yang buat saya risau yang teramat.

Hari ni jugak kebetulan asben kena berbukak posa kat luar. Saya pulsk rasa malas nak ke bazar ramadhan. Anak2 pulak asyik suruh mama dia masak je. Lagipun dah 3 hari berbuka dengan juadah dari bazar ramadhan. Nakkata tak sedap tak lah juga tapi agak kurang menepati citarasa.

Jadi hari ni saya masak je untuk juadah berbuka. Simple je pun sebenarnya.

Tomyam , sayur kangkung dan ikan goreng..

1 ulasan:

  1. Assalam, juadah yg paling penting sekali ialah Kurma... hehehe... apa yg penting sekali ialah kita dapat menghabiskan puasa dari waktu imsak sehinggakah terbenamnya fajar.. nikmatnya berbuka itu... (^_^)

    BalasPadam