Sahabat

http://www.mybannermaker.com
Graphics

28 Mac 2011

Oh my diet....

hi  uols...

Semalam , saya dah timbang berat lagi..
Sebenarnya  saya  tak  sabar  nak  tgk  angka , kalau  turun  akan  bagi  lebih  semangat  lagi, tapi  kalau  statik atau  naik ,  itu  yang buat  saya  rasa  faddup dan  salahkan scale  tu..itulah  saya  yg  terlampau obses  mau kurussssssssssssssss...
time  timbang  tu  nasib  baik  angka adalah  menurun ...hepi nyer...walaupun  sikit  at least  turunn...( inilah  ayat yang  selalu  menenangkan  jiwa  saya sekarang  ni....)

Last  week  timbang  : 62.40kg
This  week  timbang  : 62.00kg

Ada kurang  400gm !!!!!!!!!!!

walaupun skt  tp saya  tetap  hepi...yeay  yeay  yeay........

lagi  12kg  untuk  mencapai  target...agak2  berapa  lama  lg  yea??????????

adakah  6  bln ?? 7  bln ??  10 bln???  atau  1  tahunnnn?????????????????

so , saya  akan  teruskan  cara  diet  saya seperti  yang   saya  buat  sekrg  dengan  tambahkan  lagi  workout saya  supaya  target  saya  dapat  dicapai  dengan  lebih  cepat lagi.....cayok  cayok !!!!!

Nak  tau  diet  saya  sekrg  ????

ok  ok   ..simple  je

Breakfast
2  biji  telur  rebus  tanpa  kuning nya.( 34 kalori )
1 mug  green  tea  ( 3.3 kalori )


B4 lunch
1 keping roti ( 92 kalori )
@
cornflake 1/2 mug bancuh dengan soya ( 160 kalori )

Lunch
Nasi 2 sudu  makan  ( 110 kalori )
ikan  seekor  ( 180 kalori )
sayur 1 senduk ( 100 kalori )
Air suam

Tea time
buah2an ( 150 kalori )

Dinner
2 keping roti ( 200 kalori )
Buah2an ( 150 Kalori )


Target kalori sehari : 1200 kalori  je..
Kandungan  kalori  tu  saya  agak - agak  je  berpandukan info  dalam internet  yang  saya  gugel...

kalau  salah  tolong betulkan  yea.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan